00

Brief:
Logo i wynikający z niego system identyfikacji powstał dla agencji kreatywnej tenpawlak & company. Celem projektu było stworzenie znaku, który w wyraźny sposób przedstawi i połączy w jedno jej trzy najważniejsze cechy: umiejętność tworzenia wciągających i inteligentnych idei komunikacyjnych, ponadnormatywne zdolności copywriterskie oraz swobodę w poruszaniu się w tzw. nowych mediach.

Wyzwanie i kluczowe cele – z czym musieliście się zmagać:
Wyzwaniem był brief oraz duża wiedza i wybredność Klienta. Celem coś, co będzie spełniało w 100% założenia briefu, a z czego będziemy dumni i włożymy sobie do portfolio.

Rozwiązanie:
Do stworzenia logo wykorzystaliśmy grę/zabawę słowną, której mechanizm polega na uzupełnianiu brakujących znaków. Mechanizm gry postanowiliśmy wykorzystać do zbudowania języka komunikacji reklamowej tej firmy. Dodatkowo znak zbudowaliśmy na bazie kwadratu z zamiarem upodobnienia go do stosowanych w komunikacji mobilnej QR kodów – symbolu nowoczesnej, mobilnej komunikacji

Wyniki:
Powstał znak podkreślający nowoczesność i możliwości komunikacyjne języka użytego w komunikacji marketingowej. Pismo użyte w mądry sposób jest równie atrakcyjnym narzędziem graficznym, ilustracja czy fotografia.

Date: